Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: https://repositorio.usj.es/handle/123456789/1085

Título : Focus On Lexis: Iclhe Students’ Perceptions Of Lecturers’ Practices (Versión aceptada)
Autor: Nashaat-Sobhy, Nashwa ORCID RESEARCHERID SCOPUSID
Giner, Diana ORCID SCOPUSID
Palabras clave : CLIL; AICLE; CLIL training; Higher Education; Students’ perceptions
Fecha de publicación: 2016
Editorial : Servicio de Publicaciones de la Universidad de Navarra, Pamplona
Citación : Nashaat-Sobhy, Nashwa & Giner, Diana. (2016). Focus on lexis: ICLHE students’ perceptions of lecturers´practices.
Resumen : This paper briefly reviews findings from recent studies which looked at how teachers focus on lexicon in ICL classes. The paper presents a small-scale study that examined how lecturers focus on subject-specific and general vocabulary and contrasted it to students’ perceptions of lecturers’ practices. The paper highlights CLIL teachers’ and students’ opinions regarding the use of L1 in CLIL settings.
URI : https://repositorio.usj.es/handle/123456789/1085
Aparece en las colecciones: Capítulos de libros

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Focus on lexis version aceptada.pdf1,03 MBAdobe PDFVista previa
Visualizar/Abrir


Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons